Pár důležitých myšlenek Karen Katz (Neiman Marcus Group) ze zahajující prezentace.
„Značky musí být přirozenou součástí našich životů, spoluvytvářet společenský status a nejenom prodávat zboží."
"Každý obchod musí současně hrát relevantní roli v místě, ve kterém se nachází, a to ať prodáváte cokoli. Jejich počet, velikost a zaměření musím odpovídat potřebám lidí, kteří zde žijí a nakupují. Nemusíme mít v regálech vše. Online je alternativní prodejní kanál každého retailera, nikoli jeho hrozba."
"Moderní technologie nám pomáhají poznat zákazníky tak, abychom jim byli schopni nabízet přesně to, co očekávají. Ale nejde pouze o sběr dat. Permanentní vyhodnocování je nejdůležitější částí celého procesu“.
---
A few important thoughts from the Keynote speaker Karen Katz, CEO of Neiman Marcus Group.
"Brands must play an important role in our lives, not only sell stuff, they should co-create a social status.”
“Each store must play a relevant role in its neighbourhood - regardless of what they sell. The number of stores, size and specialization should have an impact on the people within that area, and who shop there. Displaying every item on the shelves is no longer completely necessary - online is now an option, but should not be a threat to the retail culture.”
“Modern technology helps us understand our customers better so we can know what they really expect from a retailer. Data tracking can help a retailer learn many things about its customer - permanent evaluation is the most important part of the process.”
čau borče :D doufám že A&F nebude nikdy v ČR protože to by už nebylo originál :D jestli jsi byl někdy v NY tak určitě víš že tam A&F je a že ten interiér je naprosto dokonalej.