Design je nezastupitelným prvkem v kultuře každé značky a ti nejlepší či nejúspěšnější s ním umějí správně zacházet a využít jeho výhody. Design není jen něco co je „dobré mít“, ale naopak něco, co pomáhá definovat vlastní identitu v očích zákazníků. Vizualitě jsme schopni mnohem jednodušeji porozumět. Psané slovo je pro nás často nesrozumitelné a komplikované. Značky, které mají design jako jednu ze svých důležitých součástí, dokáží být mnohem úspěšnější. Příkladem mohou být Apple, Target nebo Starbucks. To a mnohé jiné, zaznělo od Jamese Damiana, zakladatele společnosti Brand Integrated Services.
---
Design is an irreplaceable element in the culture of every brand - the best and most successful brands know how to manipulate design almost perfectly. Design is not just what is "nice to have", but rather something that helps define their identity in the eyes of customers. Visualization is the key, whereas written word is much more complicated and subjective. Brands with great design have a large advantage and can be much more successful – strong visuals attract customers unlike anything else. (Examples: Apple, Target, or Starbucks). Presented by James Damian, Founder of Brand Integrated Services.