Pokud chce přivést značka ke svému produktu nové zákazníky a být úspěšná, někdy stačí vyzkoušet změnu formy prodeje. Důkazem toho může být počin značky Hundai, který realizovalo Londýnské studio Daziel and Pow. Běžný autosalon pojali jako „car boutique“, s minimem personálu, digitálními velkoformátovými LED obrazovkami a kiosky, u nichž si návštěvník nadefinuje auto dle potřeb. Výsledkem byl nejen obrovský zájem mezi návštěvníky prodejny (55000 lidí, oproti 250 za stejné období), ale také změnu skladby zákazníků – 58 % z nich totiž tvořily ženy. „Vybavíte si autosalon, který přitáhne více pozornosti u žen než u mužů?“ zeptal se posluchačů Keith Ware, Development Director, Dalziel and Pow.
---
If a brand wants to attract new customers and be successful, sometimes a simple change will do the trick. Hyundai made a change to their sales techniques when London based agency, Daziel and Pow transformed the regular Hyundai showroom into a "car boutique". With minimal staff, large format digital LED screens and interactive kiosks were installed – customers could research and investigate the cars at their leisure. Not only was there a huge increase in overall potential customers (55,000 compared to 250 for the same period), but also a change in the customer demographic (58% of traffic was female). "Can you recall a showroom that will attract more attention in women than in men?" Asked listeners Keith Ware, Development Director, Dalziel and Pow.