Nick Jones z Leo Burnett Chicago představil na konferenci Global Shop vizi retailu budoucnosti, který se už stává současností. Jeho základem jsou technologie a využití obsahu sociálních médií přímo z profilů uživatelů. Penetrace smartphone strmě roste i v České republice. Tahounem tak bude “hybrid experience”, kde žádný kanál nehraje dominantní roli, ale jejich synergií lze dosáhnout až 20% navýšení nákupní konverze za relativně nízkých nákladů. V praxi to znamená prodávat okamžitě, kdy vzniká zájem spotřebitele - přímo z YouTube kanálů, na Facebooku nebo jiných médií. Využívat GPS hry, situovat nabídky do konkrétních lokací. A hlavně vytěžit maximum informací, které o sobě uživatelé sdílejí k personalizovanému oslovení konkrétní nabídkou. Kdo viděl film Minority Report, ví o čem je řeč. To co před 15 lety vypadalo futuristicky, se nyní stává běžnou realitou.
---
Nick Jones from Leo Barmet Chicago introduced the vision of future retail - it was technology and NOT social media that will lead the way! Penetration of mobile devices are increasing globally and with that increase retailers are able to uniquely reach their customers. The term “hybrid experience” describes a customer experience where all channels play an equal role and their syneries can increase sale up to 20%. In real time - this could mean selling directly from YouTube, or Facebook, and engaging potential customers with GPS games and location services.