Key speaker konfrence GLOBALSHOP 2015, Nadia Shouraboura se podělila o své zkušenosti z pohledu majitele obchodu, který jako jeden z prvních přišel s propojením technologií na prodejní plochu. V showroomu jejího obchodu si zákazníci vybírají pomocí smartphonu, v kabinkách funguje automatické zkoušení zboží, které zpříjemňuje proces personálu i nakupujícím. Paní Shouraboura vidí v příších pěti letech velký posun ve vnímání retailu, hlavně z hlediska technologií. I když ona sama studovala matematiku a automatizace, technologie by podle ní měly zůstat spíš "pod kapotou” a zákazník by jimi neměl být přehlcen. Mají sloužit pouze jako nástroj k předání zážitku, emocí a pozitivní zkušenosti spojené se značkou nebo produktem.
---
Global Shop 2015 keynote speaker Nadia Shouraboura, shared her experience as a store owner – directly linking the use of technology to sales. Customers choose their items by using smartphone software - the selected products are then delivered directly to the fitting room to the customer. Shouraboura predicts that retail will change drastically over the next five years primarily through the use and implementation of technology – also that technology will remain as an important long-term solution. In theory, Shouraboura thinks these types of technologies will help facilitate an experience for the customer – creating a positive atmosphere related to the brand/product.