Rozdíly mezi značkou X a Y jsou stále menší a menší. Co přinese jedna, za týden připraví i ta druhá. O ceně raději ani nemluvím. Pokud se nám ovšem podaří vytvořit důvod, proč se bude u nás zákazníkům líbit, proč nás doporučí a proč přijdou znovu, budeme mít z dlouhodobého pohledu vyhráno. Může to být zajímavá služba, neotřelá instalace, interaktivní platforma nebo aktuálně velmi diskutovaný skvělý a perfektně vyškolený personál. To vše je podle Joan Vinsel z Callison Retail Experience.
---
The differences between brands are getting smaller. Last week’s unique hot brand is matched by a new brand this week, and the presence of price wars doesn’t need elaboration. If, however, we can create reasons for customers to enjoy their shopping experience, they will come back and recommend us to others. That’s how you win the competitive battle in the long run: an interesting service, an original method of installation or an interactive communications platform. But perhaps today’s most heated debate is about the value of excellent, highly-trained personnel. All this, according to Joan Vinsel of Callison Retail Experience.