Podle Lynn Gonsior z ohijské společnosti ChangeUp dochází ve vnímání luxusu k výraznému generačnímu posunu. Luxus už není zboží, které je potřeba vlastnit a sbírat jako trofeje, což bylo zvykem generace Baby Boomers. Pro ty mladší je luxusem kvalita individuálního zážitku a naplnění osobních hodnot, třeba koupí ekologického sporťáku Tesla. Takže pokud si dnes 64 % zákazníků v USA myslí, že při jejich volbě značky je customer experience důležitější než cena, odehrává se na rostoucím trhu s luxusním zbožím skutečná revoluce. Luxus se bude stále vyvíjet, ale zážitek zůstane tím největším diferenciátorem značek.
---
Lynn Gonsior, from Ohio based agency ChangeUp, is continuously changing perception of how people feel about luxury and what it means to them. Especially for younger generations, luxury no longer has an emphasis on owning products - luxury is about fulfilling personal lifestyles. So if 64% of US customers believe their purchase decision is brand based - customer experience becomes more valuable than the actual price, which means we are going through a revolution in the luxury category. Luxury will forever continue to evolve, but the experience will always be the primary brand differentiator.