Jak vzniká značka, které mohou zákazníci věřit? Zapojí je, nechá je hrát si, bavit se a vyjádřit se. Mario Chaddy, zakladatel sítě restaurací Spoleto se podělil o celou řadu nápadů, jak najít společnou řeč se zákazníky: nechat vařit děti, požádat hosty o jejich vlastní recept nebo podporovat lokální komunity umělců. Být hrdý na svou integritu a kořeny se evidentně vyplácí. Spoleto má 380 poboček v Brazílii a tento měsíc pronikl na trh v USA s restaurací, která nabízí autentické, čerstvé a chutné těstoviny, připravované před očima zákazníků. Škoda že až v Cinncinatti...
---
How do you build a brand that customers can trust? Engage them, let them play, have fun, and express themselves. Mario Chadd, founder of the restaurant chain Spoleto shared a number of ideas on how to attract customers: give kids a chance to cook, ask your guests about their own recipes, or even support local community artists. Maintaining his integrity and remembering his roots are clearly paying off for Chadd as Spoleto already has 380 branches in Brazil. This month Spoleto will be hitting the US market - serving authentic, and delicious pasta prepared fresh in front of the customers. Too bad it’s only in Cincinnati for now…