Nicole Reyhle věří, že šťastní zákazníci nakupují raději a více. Nakupování je emotivní zážitek, pomáhá tedy prostředí, které vypadá jako krásně zařízený domov, plné barev a malých dobře zapamatovatelných detailů. Nejdřív se zeptejte kdo je váš zákazník a trefte se mu do vkusu. Dialog s ním začíná už přede dveřmi obchodu, naslouchejte a odpovídejte na všechny otázky (i ty nepříjemné). Dejte jim dobrý důvod dobře o vašem obchodě mluvit. A mimochodem, už z označení a navigace k obchodu by měl i mimozemšťan poznat, co nabízíte. OK, I.T. Let’s go shopping.
---
Nicole Reyhle believes that happy customers buy more. In her opinion, shopping is an emotional experience about creating an “environment”: a beautifully decorated home full of color and with attention paid to all the details. First ask your customers “who they are”, and then set out to meet their needs. Talk to customers as they enter your store, listen and answer all their questions (even when it’s unpleasant). Give them a reason to feel good about your shop, and share their feelings. By the way, store navigation and signs that clearly present your offerings contribute to the emotional experience customers want: so even you’re ET it’s easy to shop and get what you need!