Potěšit zákazníka a vysloužil si tak jeho pozornost a následně třeba i loajalitu není v dnešní době plné podnětů vůbec jednoduché. Naše sdělení bojují o přízeň spotřebitelů třeba i se všudypřítomnou sociální konverzací a v takovém světě není snadné se prosadit. Podle Floriana Vollmera, stratéga německé výzkumné agentury InReality, bychom se o to měli za každou cenu pokusit. „Nejdřív myslete na uživatele a teprve poté až na technologii“, zdůrazňuje. Zapojení, přirozenost a jednoduchost vám pomůže přestat "pouze prodávat" zboží a místo toho vytvářet hodnotný zážitek. Neměli byste se bát udělat chybu a stále zkoušet, jak a čím oživit váš retail. Není totiž podstatné, co si myslíte vy, ale to co si myslí oni - vaši zákazníci. Často vás mohou zásadně překvapit.
---
Satisfying todays customer and gaining their attention/loyalty is no easy task. Retail communication is constantly battling the onslaught of social media, which makes it very difficult succeed. According to Florian Vollmer, strategist for the German research agency InReality - we should continue to do our best „First think about the customer, after that you can think about the technology“. Human connection and simplicity will help you to not just “sell stuff”, but to create an unforgettable experience. Retailers should not be afraid to make mistakes – it is not important what we think, but what they (customers) think!