Výsledky POPAI Research v Maďarsku přijela představit jeho prezidentka Agnes Sciby. Cílem bylo zjistit, jak spotřebitelé vnímají POS a POP během nakupování. Značky totiž utrácejí nemalé částky za jejich pořízení a umístění, přitom neznají prodejní efekt. A výsledek? Jen 56 % zákazníků si POP nebo sekundární umístění vybavuje a stále nakupují hlavně z regálů. Průměrný čas na přečtení sdělení je 0.9 sekundy, pokud něco dokáže přitáhnout pozornost, tak je to samotné zboží. Nad mnoha typy stojanů se smráká, z těch podlahových nakupuje jen 16 % zákazníků, lépe jsou na tom větší vystavení jako čela nebo gondoly.
---
Agnes Sciby, President of POPAI Hungary, presented research on consumer perception/experience of POS & POP while in-store. Brands spend enormous sums of money on the acquisition and placement of these systems within their retail spaces, but do not know how effective they are in terms of sales. Only 56% of customers are interested in secondary placement and continue to make their purchase off the shelves. The average time to read one of these communications is about 0.9 seconds, however customers often overlook them - only 16% of customers make purchases from these specialty areas.