Parta výzkumníků v čele se slovutným Paco Underhillem, doplněná o Dr. Antonii Ward, Michaela Wilhita a Toma Herndona vidí novou budoucnost v retailu na základě jejich měření. Personalizace místo průměrování, více vztahu nejen se značkou, ale také s prodejním týmem. Zážitek v retailu je totiž základním diferenciátorem mezi jednotlivými retailery. A zákazník osobní přístup vítá, například v Macy’s vám za vaše údaje nabídnou možnost zaregistrovat oblečení na večírek, takže ho ve stejný den nebude mít nikdo jiný. Retail už dnes nevypadá jako před 5 lety a za 5 let se posune k ještě větší individualitě.
Všichni výzkumníci se totiž shodují na tom, že žádná analýza měření nemůže nahradit dotyk, vztah a interakci.
---
A group of researchers led by Paco Underhill, including Dr. Antonia Ward, Michael Wilhita and Tom Herndon see a new future in retail: “personalization” instead of “averaging” customer relationships. Not only with the brand, but also with your sales team. The in-store experience is a fundamental differentiator between retailers. Customers welcome a personal approach such as how Macy's will, in exchange for your personal details, offer to register your dress for a party so that on that day nobody else will have it. Retail today is very different than 5 years ago - and in another 5 years retail will shift to even more individuality.
Despite all the available data, all researchers agree on the fact that analysis can`t replace the value of touch, interaction and relationships with customers.