Emocionální stimulace přispívá k prodeji více než pouhé promotion nebo vystavení produktů. Zákaznická zkušenost a emoční pravda se mohou stát vynikajícím spojencem prodejů, věří Christopher Brace, CEO Shopper Inteligence, společnosti která se zabývá měřením emocí v retailu. Přitom se jedná o přirozený a jednoduchý proces: vzbudit pozornost díky emoční pravdě blízké spotřebiteli, vyprávět benefit produktu jako příběh a inspirovat ke koupi prostřednictvím reálných důvodů. Svět se mění a dnešní spotřebitel emoce ke svému rozhodnutí potřebuje více než kdy jindy. Ideálně takové, které předem dokážeme definovat a následně změřit a vyhodnotit.
---
Emotional stimulation helps to sell more than just a promotion or product - Christopher Brace, CEO of Shopper Intelligence believes customer experience and emotional truth can become a great help for sales. Shopper Intelligence is a company that measures emotion in retail – drawing attention to an emotion of a potential consumer is directly linked to an increase in sales. As technology continues to play a large role in our lives, consumer emotions help to sell more than ever as they become increasingly easier to define and measure.