V čem tkví tajemství značky, která nabízí v podstatě stejný sortiment jako jiné značky prádla ve stejné kvalitě? To pochopíte, až když začnete nakupovat a pro personál prodejny se stanete středem světa. I když z růžové kabinky označené vaším jménem na svou osobní asistentku zvoníte, stanou se z vás za tu chvilku, kdy vám radí a pomáhá při zkoušení, skoro kamarádky. Vždyť se navzájem oslovujete křestním jménem! Odejít s prázdnou? To byste přece “vaší” Lucille neudělali...
Někdy prostě stačí místo nákladných kampaní jen dobře nastavit prodejní proces a mít motivovaný personál.
---
What’s the “secret” of this successful brand that offers basically the same range and quality as competing brands? You’ll experience the answer when you shop at VS and when you become the center of attention by store staff. Your name will be on a fitting room door and you`ll have your personal assistant who is here to help, advise and assist you trying on items. You’ll practically become friends and call each other by first name! Leave empty-handed? You would never do that to your personal assistant Lucille...
Sometimes you don’t need big and expensive campaigns: set up the selling process just right, have motivated staff and you’ll have success.