Retailová agentura McMillian Doolittle představila nadcházející trendy, kromě jiného na dechberoucím projektu Whole Food Marketu v NYC. Nakupující obklopuje designem, který využívá re-born materiály: cihly a prkna ze zbouraných newyorských staveb nebo dřevo ze starého nábytku. Koncept živého původního tržiště, který skvěle prodává, dokáže před zákazníky snadno obhájit o něco vyšší ceny. Ukazuje, že není důležité rozlišovat omnichannel, multichannel a pojmenovávat věci složitými jmény. Je prostě mnoho cest, jak mohou zákazníci zboží koupit, retail je jednoduše všude kolem nás. Jeho přirozená hravost může být podpořena i technologiemi. Ty ovšem nesmí být pouhými digitálními plakáty, ale měly by podporovat zážitek z nakupování, přinášet edukaci nebo novou zkušenost. I když se stále ještě kolem 20 procent zákazníků digitálním technologiím v in-store vyhýbá, můžeme je k nim nenásilnou a hravou formou přivést.
---
Retail agency McMillian Doolittle presented upcoming trends based on a Whole Food’s project in NYC. Customers are surrounded by design in this new layout – re-used materials from New York buildings and reclaimed furniture give this concept a unique look and feel. This style shows how retail can be fundamental without using all complicated theories such as multi-channel, or omni-channel. There are many ways that consumers are purchasing products these days so in order to remain relevant you must add value to the retail experience. 20% of customers remain unfamiliar with new forms of technologies – retailers should help to educate them and show their benefits.