V obchodních centrech se v poslední době začíná objevovat Česká pošta. Je to dle mého názoru skvělý tah, protože mnoho nových způsobů, jak dostat do obchodních center a supermarketů více lidí, kteří si potencionálně něco koupí, neregistruji. Je to všestranně prospěšná věc. Česká pošta i v dnešní elektronické době problém s návštěvností nemá. Nájemci v obchodních centrech okamžitě registrují příliv nových zákazníků a obchodní centra si samozřejmě, nejenom tabulkově, zvýší, pro ně tak důležitý ukazatel, traffic.
Otázkou ovšem je, kolik návštěvníků České pošty se dostane v centru dál, než právě jenom na pobočku a kolik z nich nakonec nakoupí. I tak je ovšem v dnešní neklidné době potřeba zkoušet veškeré věci proto, abychom my, maloobchodníci, byli schopni platit obchodním centrům měsíčně sjednaný nájem. Třeba se dočkáme doby, kdy bude v nákupních centrech otevřen třeba i Úřad práce a to by mohlo, v příštích dvou letech, dostat do center opravdu hodně lidí.
České pošty v obchodní centrech najdete v Praze třeba v Edenu, v Galerii Fenix nebo v Hostivaři.